Okidoki

Så där ja!
Nu har jag lyckats ändra lite....med hjälp av mi käre sambo...det var ju självklart hur enkelt som helst bara man vet hur man ska göra *hö hö*
Han sitter för övrigt o pular med en egen blogg nu (!) kul!!! får vi se hur mkt han orkar skriva ;) länkar till den när han är färdig o klar liksom.
Är inte direkt jätte nöjd med bloggens design direkt, väldigt chockrosa kan man väl kalla det :D men det känns lite bättre iaf o nu när jag typ vet hur man gör kan man ju pula lite då och då....
Såååå skulle man ta sig i kragen och fixa in lite bilder oxxo...ehmm...har bla massa kort i kameran som vill överföras meeen jag är väl helt enkelt för lat....;)

För övrigt har jag efter mkt om och men varit på oktobermarknaden då med Idaaan o Karin, mycket mycket trevligt! Åt hos Sara på melkes och strosade runt lite. Köpte bla strumpor (wOw) lite godis (nämen, skulle jag?) och ett par svin söta tshirtar till Liam of course =) en klassisk som det står Övningsgår på och en som det står Brud Magnet på =)

Nähä, kanske kommer ett senare inlägg men nu ska jag nog ta o fila lite till på den så kallade designen =)

Tack Ida o Karin för en kalas eftermiddag!!=)

Kram så länge

Kommentarer
Postat av: Karin

Det var så lite du =) Albin hade inte somnat när jag o sara gick ut o gick kvart i tio... märkliga unge... puss i ljumsken

2008-10-22 @ 23:15:03
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla
Postat av: Idan

Tack sj älskade vän<3<3

2008-10-23 @ 14:37:24
URL: http://turbotuttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0