Mamma Mia

Jamen självklart var den bra!!!!! Inte felfri men helheten var svinbra. Älskar faktiskt deras låtar, och berättelsen är snyggt byggd runt dom. Kanske är löjligt men jag kände mig faktiskt lite stolt över att filmen är baserad på abba och att abba är svenska och att jag är svensk =)=)

Men var ruggigt trött när jag kom hem så jag orkade ingen data =)

För övrigt har Sofie Hanssons tvillingar snittats ut inatt.... Synd att dom inte ville stanna inne längre men allt har gått bra iaf, de ligger i Linköping. Grabbarna heter Lex 1280g & 39cm och Theo 1115g & 39cm. Hoppas nu att allt fortsätter vara bra!!!
Strort Grattis till både Niklas och Sofie!!

Dagen idag då....just tittat över räkningarna och betalat....bläk säger jag bara....alldeles för mkt pengar som bara kommer in och vänder ut igen på kontot =/

Ska snart in till stan och försöka hitta nån present till min mor o far som ska firas imorn...VAD jag ska köpa har jag inte en suck om, dessutom lär jag väl INTE vara själv på stan idag....hmm....men så är det... Så ska jag köpa nått fint åt lilla Milo också, Tittis lilla under, ska in och hälsa på honom på söndag. Gosa bebis!!!!!!!! :D

Nu ska jag göra mig iordning här så jag kommer iväg, blir nog tacos hemma hos Carro o Svana ikväll, trevligt, var länge sen!!

So long soldiers!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Halloj gumman! Kul att du oxå har blogg nu.Nu kan jag följa dig och din lilla gull unge. Spännande med Malins tvillingar. Hoppas alla mår bra! Massa kramar från Malin E

2008-10-24 @ 15:33:05
URL: http://titansmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0