Mitt älsk lagade min kamera =)

japp, grät blod igår....låg på golvet o busade med Laim o så tog jag kort på honom o mig från roliga vinklar =) men så gjorde han en attack o jag tappade kameran i golvet!! Oh No!! Ingenting fungerade på den, jag blev ju nästan gråtfärdig!!
Men så idag efter lite pul fick Svesse ordning på den...*älskar*...ibland är dom bra bra att ha ;)

dagen för övrigt....Liam tog sovmorgon till åtta, typiskt när vi skulle iväg men jag väckte honom inte utan vi åkte till öppna förskolan när vi vaknat o kommit i oprdning ordentligt...där var det lika trevligt som vanligt o massa bus...=)
Sen hem till Karin o mata barn och sen sov han i min famn i lite mer än en timme...mysis! Så vaknade båda grabbarna o då är det full fart igen som gäller =)

Så for vi hem o laga mat och vid sju haket kom min stora älskling hem, Liam blev överlycklig...men sen kom han o kramade sin mamma igen så det är ändå kul, dom senaste gångerna pappa kommit hem har jag varit som luft för Liam....märkliga unge =)

Nu har jag pratat massa telefon o myst i soffan så jag tror jag övergår till soffan igen, alltid lika mysigt!!

Puss o hej

Kommentarer
Postat av: Snoppan

Hej Vännen!

Tack för den fina kommentaren. Kul att du vill läsa min blogg.

Som jag skrev så var det jag som valde att flytta från alla. Men jag saknar alla så mycket så det gör ont ibland. Saknar när vi fikade, pratade, leker med dins underbara son och när vi spelade skipbo!

Har ju inte sett lilla sötkorven gå än, hoppas att snart få se han springa omkring!

Du är välkommen hit precis när du vill, och jag är också dålig på att ringa, messa och allt det där. Det är svårt att få ihop tiden ibland.



Ja, mina inlägg är lite kryptiska ibland, det är nog mest så för att jag inte vill att folk ska veta hela sanningen.. Jag är lite konstig jag vet =)



Saknar dig/er massor!!

Krama om!

2008-11-05 @ 22:46:27
URL: http://purplegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0