extra inlägg till det förra

Skulle ju sticka in med lite tillägg kom jag på....måste ju konstatera att det är skönt med sovmorgon o det har Liam gett oss allihop i 3 dagar nu....halv tio, halv tio och tio har vi fått sova till...otroligt skönt!!!!!

Min Oliver har ajaj....ska till vet igen efter alla helger här....=(

Magsjukan har sett till att jag inte pallat att äta massa med mat på typ en vecka vilket resulterat i att jag krympt några kilon...nu tror jag dock dessvärre att jag får i mig enorma mängder igen =( men jag tänkte försöka låta bli....ikväll sket det sig då vi ätit chips o gurka med dipp.....o läsk.....nåväl......

Kan ju i varje fall skriva vad Danne o jag fick i julklapp för det är långt ifrån lika mkt att skriva ;0) inte ens i närheten av mängden liam fick hehehehe
Jag fick en tavla av min kära sambo, (som jag valt själv...hmm...) av min mormor som skulle köpa åt mig enligt lottningen fick jag ett rör för jordnötter o ett för godis....svårt att förklara....från mique iaf...
Danne fick, av min moster enligt lottningen en skål som det står smått o gott på i samma serie som mina rör o en mugg med väldigt passande text.....I love my computer.....hehe =) av mig fick han en sodastreamer med alla möjliga tillbehör....och av Liam fick han en t-shirt där jag gjort avtryck med hans fötter och ena hand och så står det Liams Pappa på den...jättesött
Tillsammans fick vi, av dannes mor o peter en ny diskmaskin och av dannes far och sofia fick vi att vi ska välja något att göra, typ gå på the big comedy, finlandsresa eller dylikt som dom betalar för OCH är barnvakt vid tillfället!!!=) Inte illa pinkat =) av mina föräldrar fick vi massa pengar som vi hade med oss till ullared...helt jättejätteperfekt var det!!!! Så jag är oerhört tacksam!!!!!!!!!!!!!!!!!!eller vi ska jag väl säga =0)

Nu ska jag nog gå och slagga o vila stämbanden =)=)=)=)

puss heje igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0