Ja jo vi lever

Det gör vi, men det var fan knappt i onsdags för min del...=/...mådde så jävla sämst så det riktig tur att Danne kom hem o kunde fara iväg med lillsorken! Sen natten till fred började Dannes helvete...skulle ju till ullared vid 4 på mrgonen...men han repade sig så pass att han tyckte vi kunde åka iaf vid halv åtta....upprepar att det var han som tyckte och föreslog att vi skulle åka iaf =) vilket vi gjorde....3 timmar ner, 2 timmar på plats o 3 timmar hem igen...hem, danne i soffan med feber och jag slog in julklappar....liam kvar hos mormor o morfar....sen hämta honom lör morgon o nu är min stackars mor drabbad så det är bara att invänta fars magsjuka oxxo då...himla skit vad det smittar!!!!!
Så i dagsläget sover Liam, oroligt dock...hostar inget nu men snurrar en del där inne....jag har lite ont i hals och luftrör...hmm...o danne knaprar piller mot feber till o från och är förkyld...vilket även liam är....MEN förhoppningsvis är vi krya på julafton och dagarna efter och det känns som att det är det som gäller nu...
Har endast en liten klapp kvar att köpa till min pappa och danne ska visst köpa nått åt mig oxxo....sen är det bara att invänta tomten...

blev ett kort och intensivt inlägg men tiden och orken har inte funnits sen innan förra helgen och 1års firande...sen sjukdom o allt....

Men, still going strong...i hope im back =)


Öhh, hur gjorde jag nu??????blev stor fet text där uppe....haha...jaja

well well

sängen, här kommer jag!!

*älskar mina grabbs*

puss heje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0