IDAG blir det stan =)

Japp, blev ju liksom inget igår eftersom liten inte ville som,na o klockan blev så mkt...men idag så...egentligen hade jag tänkt vara inne till tio men så var Liam så himla hängig o trött...eller...jaa trött iaf....så jag la honom så vid halv 11 somnade han så vi sticker direkt efter att han vaknat och fått i sig lite käk =) så IDAG ska vi köpa julklapp till Danne :0) ibland kan man få vända upp och ner på hela dan pga dom små liven men det är väl så det är att vara småbarnsförälder, på gott och ont =)

Somnade lite skapligt igår, typ kvart över tio o jag har inte en aning om när jag lyfte över Liam, har ett svagt svagt minne av att han inte ville sova när klockan bara var 00.00, o redan då var han i min säng, lite läskigt det där...jag är ju medveten när jag lyfter över honom men sen minns jag inte riktigt...hmm....men så vaknade jag iaf vid 5 imorse av att det var blött i sängen, då har han kissat "igenom" blöjan inatt IGEN...så det vara bara att byta, ta av kläder o ta bort sängkläder....då vaknar givetvis den lilla sorken o sen vill han vara vaken...hehe....jojo...men vi låg och kolla på tv o mös tills klockan var sex o då somnade vi om till åtta =) så då var det bara att gå upp o sätta igång ännu en maskin med våta sängkläder :/ o käka frulle....nu har jag duschat o fixat med sängkläder o satt på ytterligare en maskin med tvätt o väntar väl mer eller mindre bara på att liten ska vakna så vi kan fara....massa snö på bilen såg jag med...blä, hoppas jag slipper skrapa rutorna...men det verkar inte vara minus så hoppas kan man ju alltid =)

Nu har jag nog svamlat färdigt för den här gången...

See ya!

puss heje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0