Pocketklubb???

Ja, fick en försändelse från dom häromdagen....jag kan absolut inte minnas att jag gått med i en pocketklubb, varför skulle jag liksom? Jag har massa olästa böcker så det är ju inte för att ha nått att läsa.... Men tydligen fick man en bok gratis o så när nästa bok kommer kommer det kosta 118kr....men jag kikade runt lite o antagligen har jag väl lyckats registrerat mig på nån gratissida och på så sätt, utan min veskap, registrera mig för att få böcker hemskickade....suck....precis vad min ekonomi behöver...men men, får väl betala när nästa bok kommer och säga upp det illa kvickt, för det kunde man tydligen göra iaf....jaja...

Igårkväll var jag för övrigt inte vidare glad....alls!
Danne skulle vara hemma vid halv nio....vid nio ringde jag för o höra vad som sinkade honom.............halv tolv fick jag tag i honom!!
Snacka om att jag inte va lycklig! Orolig, förbannad, ja, you name it!
Tydligen hade nått gått sönder o i sin ilska och sin vilja att bli klar lämnade han tydligen alla sina hjärnceller kvar i lastbilen, tillsammans med mobilerna.....karlar!!!
Men hem kom han ju iaf och förlåt sa han så förhoppningsvis händer det inte en gång till...om man säger så....

Städat och fint är det här hemma oxxo, eller så fint det kan bli iaf... kommer ju som sagt en tjej o kollar på lägenheten idag.... och nu är den i varje fall helt klart respektabel!
Får jag se när Danne kommer idag då, ja han jobbar idag oxxo....senast fyra sa han...jag ska iväg senast fem o hålla tw demo så det är bäst för han att han kommer i tid idag!

Herregud vad min unge håller låda!
Jag sitter på sängkanten o skriver o han springer runt runt o "hoppar i sängen"
(madrassen står ju på golvet så det är typ omöjligt o se till att han inte gör det, dock kommer det bli problematskt när sängen står högre igen sen)
Jaha, nu sitter han på armstödet till soffan.....han reder ut det,oftast iaf.... o ramlar han, jaa....då kanse kanske han lär sig, troligen inte men jag kan inte springa runt o hispa, inte min grejj direkt...

Sen skriver vi, jag o Liam alltså...ett STORT GrAtTiS till Alvin Willnäs Frank som idag fyller 2år!!! Hurra Hurra Hurra Hurra!!! =D

Nu ska jag valla barn här när han rusar runt soffan o upp i sängen o runt soffan igen...inte konstigt han är trött om kvällarna =D

puss hejE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0