Morgontrött!!

Varför förstår inte min son att jag är det????!!!!!
Först vaknade han halv sex tror jag *GAAAAHHH* men sen somnade vi om till halv sju...eller jag iaf men han låg ju hos mig så jag tror han sov iaf...just nu sitter han o pillar på radion så han ska få igång msik....halv sju på morgonen liksom!!!
Det första han gjorde när han knallade upp var att sätta sig o åka bil....hmm....nej, jag är INTE road! Dessutom vet jag ju att han kommer bli äckeltrött på dagis när han vaknat sdå här tidigt, eller värst är innan vi kommit iväg, men jag ska lämna honom redan kvart över nio idag så han får hålla låda där nere ist!

Kan man ta en red bull som frukost för o piggna till??????

Näe va????

Ska knalla ut i köket o se om vi kan trolla fram lite frukost.....inatt är ju sista natten vi sover här....oh my good!!

Packa ikväll!! Yey...........

=)

Puss hejE

Kommentarer
Postat av: Zandra

Åh fan va skönt för er :-D fick ni lägenheten idag eller smiter ni hem till någon annan så länge? Puss

2009-03-27 @ 07:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0