Lite aktiv idag iaf =)

Jovars...
Idag har jag än så länge::::
Lagat potatis o köttbullar med brunsås o kokta grönsaker till Liam
Plockat ur o i diskmaskinen, ska snart tömma den igen
Tvättat o hängt 2maskiner
Dammsugit
Plockat med allt som ligger där det inte ska ligga
Gått på "promenad" med Liam o Oliver...det hoppas jag inte händer igen på länge...inte smidigt nånstans eftersom Liam absolut inte lyssnar utan bara går o står där han vill o Oliver blir bara förvirrad o gör inte det han ska
Gett Liam en välling som mellis med hostmedicin i, han spottar o fräser sådant om han får medicinen ren nämligen =) så nu ligger han o sover IGEN
Pratat i telefon 1 timme
Läst bloggar
Skriver blogg nu igen

JAg ska:
Plocka ur diskmaskinen då
Köra igång en maskin med tvätt till
Laga mat till em, kött med nånting till
Duscha
(skulle vilja sticka en snabbis till stan o köpa gummistövlar till Liam, han blir så blöt om fötterna nu när det är superblött överallt ute...han verkar inte ha nån feber längre o är pigg o glad så en liten liten biltripp kan väl inte skada...eller?)
Få hem Svesse från garaget så jag får tag i bilen...
Nu ska jag äta upp min daimglass o sen ge mig på mitt hem IGEN!!=)

puss hejE

Kommentarer
Postat av: Zandra

va duktig du är då! Men vart gömmer du tvätten? Jag tvätta fyra maskiner igår, en o en halv får plats i torkskåpet o resten på en tvättställning...kul det då... hatar o ha tvätten framme så...men det blir ju bättre sen ;-) Hahahaha fatta att jag får in sörping i varje mening :-D Hihihi då luktar tvätten sådär ute o gott :-D

2009-03-17 @ 15:15:54
Postat av: Emma

klart han inte mår dåligt av liten biltripp så vida han inte är orkeslös.. o det verkar han ju inte vara? :P



gummistövlar tänkte jag investera i imorgon, faktiskt. Jag har ju sådana fina stövlar så då måste ju Eddie också få det, haha.



MM, me ndet är det där med vänförfrågningarna som är problemet. Jag vill inte peta in första stöten utan jag vill bli uppraggad, haha. :P

2009-03-17 @ 15:27:28
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0