Hemma idag oxxo

Det är Liam från dagis...
Dock har vi varit ute på lite äventyr!
Var inne i stan vid 10 o ombesiktigade bilen...men ett fel hade vi inte kunnat lösa o den andra återstod fast Danne hållt på o fixat det...irriterande!
Sen stack vi till maxi o shoppade fodrade gummistövlar till Liam...passade perfekt o han kunde gå i dom o så så det blev kanon...köpte även lite smink till mig själv...var grymt länge sen jag gjorde det så det tyckte jag att jag kunde vara värd! Hittade även en jättefin skjorta för 88kr! Fynd eller hur??!! Provade den dock inte o när jag kom hem så är den för liten över brösten =(...men men, den är fortfarande kanon fin o ha öppen med typ ett vitt linne under! Somrig o bra! Var så otroligt länge sen jag köpte plagg till mig själv...av förklarliga skäl visserligen men det var himla kul iaf!!!
Sen när jag kom hem hade jag en super rolig tw-leverans väntande! Så nu medans plutten sover har jag fixat o pckat iordning med varorna så kommer värdinnan förbi här om en stund o hämtar det, himla smidigt!

Så nu tänkte jag ta några minuter för mig själv o läsa bloggar o lite sådär...borde egentligen plugga! Men jag känner inte för det...eller plugga o plugga...åtminstone läsa bok! Men jag hinner imorn!

Och på tal om imorn så fyller grannen år! Therese blir 27 bast =) så jag hittade en rolig bok på akademibokhandeln som jag köpte åt henne! Helt perfekt!
Så med andra ord har det hittills varit en kanonbradag!! =)
Lite senar blir det ev så att jag o Liam traskar upp till Carro, Mattias o Alvin o ger han sin present (en fotölj men säg inget ;) vet inte när annars vi ska ha tid....Danne kommer inte ha tid att vara med iaf så då kan vi lika gärna få det gjort liksom =)

Ja just det, om ni undrar hur Liam mår så har han ingen feber idag och är super glad o pigg...så imorn blir det dagis, såvida inte febern kommer tillbaka, men det bestämmer jag om imorn bitti liksom...

Nu surfar jag vidare =D

puss hejE

Kommentarer
Postat av: Zandra

Skönt att febern är borta! Tycker så synd om dom små när dom är sjuka :-/ Puss!

2009-03-18 @ 17:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0