Facebook

Det har ju jag förstås då...skaffade den för några månader sen men har inte brytt mig om den mer än så...typ....
Men nu har jag börjat engagera mig lite mer så om NI har facebook så kan ni väl leta reda på mig och börja pola med mig där?? Sånt är liksom alltid kul =D

Vad gör jag vid datorn denna tidiga timme??????

JA det är ju Liam såklart!!! Han vaknade vid 06:00 men han lade sig ner på kudden o låg och vilade till halv sju ungefär...då var det kört...men nusitter vi här i soffan o kollar på barnprogram o myser med en filt....och han har inte feber!!!=)=)
Så jag ska snart ringa dagis i meddela att han kommer idag....kommer han nog tycka är roligt ska ni se=)
Men att jag hamnade vid datorn berodde ju på att jag skulle kolla om B-bidraget kommit......-----det hade det =)

Och vet ni? Danne ligger fotfarande och sover i sängen!! Han vet inte vad han får för lass och elitfrakt har inte skickat nått ännu...men det kommer väl här runt sju när dom startar dagen....

Jaja, idag kommer mamma hit o hjälper mig börja packa så idag är det bara att ladda fullt o försöka få upp lite tempo liksom....höhöhö *who am I kidding*

Puss hejE

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag kan hjälpa dig packa ;-) För 17 VG ni flyttar snart hahaha dags o bli klara snart kanske ;-D Joppe hälsar tack! Puss

2009-03-20 @ 08:23:27
Postat av: Emma

Jag letade efter dig på fejjan men det fanns ju flera med samma namn, o jag vet inte vem av dom som är du. :P såvia du inte stavar ditt namn på nåt sätt som jag missat? Annars får du leta upp mig, hihi. :P



förresten så gick det inte att maila till dig..? Skumt värre.

2009-03-20 @ 08:25:24
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0