Tack till er

JA tack till er som förstår min lycka över flytten :D
Det ska verkligen bli så j*a roligt! Längtar som bara den, tur att det bara är 2½ månad kvar =s är ju så rackarns sugen på att börja packa så jag funderar på att packa ner vitrinsåpet....jag menar, det står ju ändå bara där med massa glas i =)

Trött är jag idag....säger som Emma,.... är det o komma med nått nytt???=)
Somnade på soffan förut när Liam sov på em....det var ju inte farligt skönt så att säga, känner mig dock fortfarande seg...

Danne och Liam är iväg så det är bara jag o Oliver hemma.....och Danne var hurtig förut o stoppade ner mina kläder (som jag totalrensat ur från min garderob o inte hann stoppa undan innan dagis) i säckar , plockade ur diskmaskinen, lagade mat och gick ut med oliver.....och det var så himla skönt att komma hem och det faktiskt var lite gjort....

Idag är vi kom ner till dagis så mötte Liams fröken upp i dörren och sa typ som så att: det här gå så bra så ni kan åka hem igen om ni vill =) så vi lämnade en super lycklig kille som verkligen verkar älska sitt dagis =) så åkte vi hem helt enkelt. Umgicks en sväng med bäste Carro oxxo =)
Så vid tolv ungefär åkte jag ner till dagis igen och sövde en tröttis, det tog inte ens 10min innan lillskrutten sov så det var en mkt nöjd och stolt mamma som knallade ut därifrån då =) satt o väntade lite varstans på att han skulle vakna och det gjorde han vid typ halv två, så då klädde vi på oss ytterkläder och åkte hem till Danne.

Så nu sitter jag där jag sitter, har nog tagit typ 45min för mig o få det här skrivet...bara en aning seg, men det är ju faktiskt en bra film på tv oxxo ;)

puss heje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0