upp och ner kan man väl säga

Igår en sväng mådde jag riktigt hyffsat!! Tänkte som så att det här klarar ju jag!! Nemas problemas liksom!!



Sen somnade jag PÅ danne i soffan...smärtsamt att vakna....

Piggade på mig, somnade runt 00 ...
Vaknade av Danne vid 04 när han åkte till jobbet.....

Vaknade vid 06, upp o kissa va jag tydligen TVUNGEN att göra då.... *smärtsamt igen*

Svalde ner en ipren, somnade om...

Upp vid 08, lämna Liam på dagis, hem, sätta sig här...

Sen bara PANG! För nån halvtimme sen!

SMÄRTA SMÄRTA SMÄRTA

Så nu försöker jag få ner lite, typ har tagit ett par godisbitar, för att dämpa det hela.....

Halstabletter oh yes...

Så jag tror/hoppas/önskar för allt i världen att det lugnat ner sig lite nu....

Är twilight triologin ikväll som gäller...

MÅSTE orka se det!!!!!!!!

Kicki: eftersom jag fortfarande inte vet hur man svarar på kommentarer ;) så näääerrååå, ska INTE glömma frosta av frysen!! :)



=)


Puss hejE


Kommentarer
Postat av: Liten Kicki

WONDEFUL... du kan ju till exempel svara i den som kommenteras blogg vet du =P

2010-06-29 @ 16:18:03
URL: http://litenkicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0