Soool!

Älskart!!!!!!!!!!!



Lilleman o jag har varit i stan o firat mormor! Det va jättemysigt!! Tiden gick så fort bara....

Nu ligger han, sover förhoppningsvis...snart åtminstone...

Min bästa CWF kommer snart........hoppas jag iaf så inte klockan blir apmycket...

Men då finns ju phånen liksom....

Blev lite kär i nya hästen i stallet förut...eller iaf bilden av henne ;)

Läge för påhälsning snart!!

Jag kan ju inte åka ner till städdagarna för vi håller ju på ostyr med husköp osådär då.....


Midsomar i helgen.....men WHAT?! VAD hände med tiden?????

Jaja, läa some blogs då kanske o softa i soooooolen =)

Puss hejE

Kommentarer
Postat av: Åsa Stenmark

Kom vilken dag som helst. Vi ska rida den 1e och 2e och även den 10e så då är jag garanterat i stallet. Annars är det ju bara att svänga förbi vilken dag som helst, det är ju öppet:) HOn verkar urcool nya hmm lilla Munsboro Bergin. Kan väl va något för dig att hoppa upp på sen???

kramis

2010-06-22 @ 22:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0