men ATT jag säger upp mig!

Midsommar helgen flrtjänar ett eget inläg...

Det kommer inte nu...


För jag tänker gnälla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Den överjävliga halsflussen Is Back!

No no no...inte mer penicillin till dig stumpan, då kommer du aldrig bli av med dina bakterier...

Så jag får vackert vänta ut det..

Hoppas det räcker med en vecka...tillåt mig krevera!!!

Smärtan jag hade imorse, när jag pratade med vc var någorlunda okej...
Sen sova jag, från 10.40 till 15.00 förutom ett par tele samtal....

Hämtade Liam o sen dess har det bara blivivt värre.....:(

Men det känns som at det är längre ner i halsen denna gång....denna fjärde gång alltså :S
Så det gör inte fullt så ont heeela tiden, mest bara vid sväljning...än så länge iaf...
Ungefär som att jag svalt något som fastnat i halsen....

Well well...hemma och vila sig en vecka....

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Lördag flyttar jag........
Förstår ni hur ekvationen INTE går ihop??!!

Precis...

Men jag får försöka packa så gott jag kan ändå när Liam är på dagis eller så.....eller...näe, då sover jag nog hellre....


jag VILL INTE vara sjuk nu!!!! Jag vill packa o fixa o grejja och flytta o få ordning på allt SÅ FORT DET BARA GÅR! Det är liksom lite min grejj, snabbt ska det gå!
Avskyr att hejdas av mig själv....


Och imorn ska ju på bio....börjar typ 18 o slutar väl runt 00... alla TRE twilight filmerna!! Så jaaa....imorn är det preimären för Ecplise!!!

Vägra vara sjuk dårå!!!!

Massa halstabletter o ipren......

det SKA gå!!

nu ska jag göra ett efterlysningsförsök.....

Puss hejE


Kommentarer
Postat av: Liten Kicki

Inte bra du det där... men du glöm inte frosta av frysen innan du drar från lägenheten är du gullig =P

2010-06-28 @ 19:55:11
URL: http://litenkicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0