Lalalalala!

Lyssnat på massa musik med Maria så nu är jag fasan på G här!!!! =)

Ledig imorgon, INTE dumt, trodde ju inte att så var fallet men johorå!! :)
Så vid typ 11 imorn drar vi till västervik! En "snabbvisit" förbi bolaget bara.... för det är väl öppet imorn va?????!!

Danne softar på altanen, Liam cyklar runt o jag diggar :)

Åka till polers en sverre här vart efter oxxo....passa på när pappan i huset faktiskt är hemma skapligt en em ;)



Sååå imorn är det röjj då...min drickakväll, Danne får hålla sig skaplig tills på lör, så kör jag hem på sön, ganska fare tycker jag......bra så!

Kramas lite med min minimysis en smula innan jag drar då kanske

Ha en förbannat trevlig Midsommar på Er därute nu!!

Lova Ya!

Puss hejE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0