SUUUUUUUUUUUUUCK!

23.15 började det...
Liam var hysterisk...
han hade AJAJ!! Mamma jäppa!!!!! Feeeel!!!

INGET var bra!

Han hade ont!

Mage, pruttade....

Tog sig för örat...

Vi kollade på tågen i hans säng...

han somnade lite till och från...

Vaknade och var superledsen...

Sen gick jag, då började tålamodet tryta en smula eftere ett par timmar...

02.00 sjönk jag ner i sängen igen o fick somna...

02.17 gick larmet igen, då kom han in till oss igen helt förstörd min lilla skatt...
Men då låg han hos mig, och somnade om!!! Herregud så skönt!!

Det är så oerhört hjärtslitande när jag inte kan göra något för att "jäppa" honom :(

Hörde honom några gånger tidigt på morgonen...hur han kved, men sen somnade om lika fort igen...

Vaknade 07.15 av klockan...

Ungen var glödhet................
"Hoppades" att jag inbillade mig.... han var inte sååå himla varm hela tiden.... Trött, ja såklart tack vare sin sömnlösa natt....

Men nej, det gick liksom inte förneka...

Slå en pling till dagis hade jag redan gjort med tanke på att han var så trött och hade haft så ont i magen... men alltså, feber It Is.... dock har jag inte en aning om hur mkt.....termometern är ju såklart...nerpackad! :S

Men den är hög, nu var han supervarm för nån halvtimme sen...
Då fick han ipren....

Nu ssver han....


Idag ska vi hämta nycklar o skriva på massa papper igen......

Liam skulle varit hos farmor o lekt med Ludde...det sket sig ju bigtime dårå...

Så nu kör jag ner honom till min mamma så jag kan hinna skriva OCH lämna in mina lönelappar......


till råga på allt så är ju inte jag ett skit bättre......

Banken (nordea) fuckade sig, en räkning som skulle vara dragen är dte inte o vi förde över alla pengar igår till nya banken.....

Men HEJ!!! det blir INTE bra...

Men nu har inte alla pengar kommit in på nya kontot... WHY??????!!!!!

Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck!!

nu har jag gnällt färdigt!!!

Ska FÖRSÖKA vara lite glad nu!! Har ju trots allt lite pirr i magen......

Vi får ju faktiskt vårat hus idag!! :D

Puss hejE


Kommentarer
Postat av: Emma

Blä för febriga ungar, Eddie är inne på sin fjärde dag nu.. :( Bara feber, inget annat..



Grattis till huset! :D

2010-07-01 @ 14:59:15
URL: http://irrelevant.blogg.se/
Postat av: Liten Kicki

Självklart e det jag som åker på städningen! ALLTID! =)... när det gäller hur det ser ut så kan jag säga så här: Så länge du INTE stängt av kylen med matvaror kvar såsom mjölk yoghurt och ägg i för två veckor sedan. Så klarar jag vad som helst... du anar inte vad jag sett under mina åtta år som städerska... I PROMISE YOU! En liten detaljfråga bara... finns det möjlighet att låna eran parkeringsplats om ni har någon kvar?? Hoppas Liam kryar på sig tills flyttlasset går bara =)

2010-07-01 @ 19:54:25
URL: http://litenkicki.blogspot.com
Postat av: Liten Kicki

Tack tack... Angående plåtarna. Vi tar dem lämna det åt oss du... men vi kan inte heller få de perfekta om jag säger så =)....



Det är j*vligt skönt att slippa städa när man flyttat! Bara ta möblerna o dra liksom =)



När ska Carro o Tias flytta in då?

2010-07-02 @ 05:56:28
URL: http://litenkicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0