PP Provet KLAAARRRT!

Oh yes, var faktiskt inte så svårt som jag trodde att det skulle vara! Dock var det en grejj jag bara inte hade en aning om så den fick vara...annars så blev det faktiskt klockrent! Lite kul sådär. Fick svar på hur det gick på sista nationella oxxo så jag är helt nöjd....så är det den förbaskade recensionen som hänger som ett mörkt moln!!!=<

O det regnar....jag som hade velat ha lite gräsfrön o strö på gräsmattan tills det skulle börja regna...blev fint i trädgårn hemma igår....nu har vi STAKET! Oh I love! Rensade o lade plattor osådär...

Sen var vi o firade Dannes lillsyrra som fyllde vuxen!!!Grattis till henne!!
Liam mår inte toppen direkt.....snorar o har sig....sen har han varit så grymt trött i helgen eftersom han han vägrade somna i lördags uppe hos toobe o zandra...men men...han återhämtar sig nog snart hoppas jag....hmm...

Nu ska jag använda skrivaren lite ;););)

puss hejE

Kommentarer
Postat av: Becca

hoppas liam kryar sej snabbt!

2009-05-19 @ 12:26:31
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0