Han VÄGRAR somna!!!

Ja min son alltså!

Han blev lagd av sin pappa strax efter sju....vid halv åtta fick han en välling till då han ätit grymt lite idag...antagligen pga värmen...men den ville han inte ens ha först...men när jag knallat ner igen dög den visst...
Vid kvart i åtta när han fortfarande bara grät o grät o grät.....gick jag upp o tog upp han en stund...tänkte om han faktiskt inte är trött...men tro mig, det är han...övertrött skulle jag tippa på...
Det hjälper inte att jag går upp heller för då blir han än värre hysterisk när jag går...

Detta är jag inte särskilt van vid må jag säga....
Nog för att han gråtit ett antal kvällar i sängen...men aldrig hela hela tiden och hysteriskt till o från (ja då går jag upp ändå o försöker trösta) men han är ju så trött så trött...jag riktigt hör nu hur han egentligen inte orkar gråta....han har fått bok i sängen men den är ju bara kul en minut eller nått...vet inte riktigt vad jag ska hitta på...
Vill inte ta upp honom o ta ner honom till mig...det är inte min grejj....han har lätt att skaffa sig vanor min son nämligen...o det är ingen vana jag önskar.....men nu är det visst lite tysy emellanåt...
Tänk om han kunde förstå att om han bara lägger sig ner o blundar 10sek så somnar han.....

Aj då, jättearg IGEN....

Vad ska en villrådig mamma göra nu då???

Ingen pappa hemma som kan byta av heller....

Får jag nånsin cred för att jag tar hand om allt själv i veckan....?????
Nope....
Jag gnäller o klagar bara....typ...

Mors dag...

Den har jag OFFICIELLT slutat fira.....tills Liam förstår själv o kanske vill ge sin mamma något o uppvakta henne....så vi kanske kan återuppta traditionen om sisådär typ 10 år då....hmpf!

Nu har det varit tyst en stund men nu tog han i för fulla lungor så nu måste jag vända uppåt igen

Puss hejE

Kommentarer
Postat av: Stefan

Nu vet jag inte om våra söner ska få träffas på lördag. Tänk om Albin tar efter :)

Nej skojar bara, självklart ska de få busa lite. Det kanske kan bli paj på lördag också. Vi får se. Hej då

2009-05-31 @ 20:52:39
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla
Postat av: Emma

Ja du, Mors Dag har JAG också slutat fira.. Ingen mening med, känns det som. Bättre att vänta tills Eddie bildar sig en egen uppfattning om hur jag är som morsa, haha. :P



Övertrötta barn är ingen höjdare, o man blir så trött själv..! Sen, när ungen väl somnat, är han så go' att man bara vill krama om honom eller krypa ner till honom där i sängen.. Tur att man är ombytlig. ;)



Bitas/huggas har han inte börjat med än, o jag hoppas inte att det kommer.. :( Jag hoppas också att det är, som du säger, en fas som går över, o gärna så snart som möjligt.. Idag har han för övrigt varit jätteglad o trevlig att ha att göra med..

2009-05-31 @ 20:53:38
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0