bEAutful weather

Annat kan man inte påstå

*Vaniljvodka o Powerking är oxxo namnam*

"He´s on the move"

Sitter och inväntar gästerna...har precis varit ute på en skön men varm promenix med doggen...lite mysigt sådär...går en sväng där man går bland massa buskar o grejjer och DET tycker jag är mys =)
Så jäkla skönt att sommaren är på väg på riktigt nu!
Passar perfekt idag när vi ska gå ner o käka o allt. Sitta ute på altan hela kvällen sen liksom!

Danne byter radiokanal på tvn hela tiden...att han aldrig kan bestämma sig då! Karlar alltså! ;)

****ser fram emot lördag massors massa****

Min son är verkligen mkt för vatten...kom nyss på honom med att ha fyllt Olivers vattenskål som står ute med massa bolla...suck! Men men, han springer i bara blöja o sina favvo foppisar så det är ju ingen större fara med vätan direkt...men iallefall...

Jaja, göra ett försök att fräscha upp sig då...
By the way...vad ska man ha på sig ikväll då?????

puss hejE

Kommentarer
Postat av: Stefan

Vad bra att du ser fram emot lördag för det är idag :)



Ha så skoj o hälsa Danne

2009-05-30 @ 19:57:31
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla
Postat av: Stefan

Karin jobbar till 13 el. 14 på lördag men det är inget problem. Om inte annat så har jag körkort jag med.

Det ska bli sköj som bara den. Hoppas på fint väder med

2009-05-30 @ 20:04:32
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0