Vilket jävla röjj det var igår!!!!!=D

Hade så grymt jävla roligt!!!!!
Hade ju överaskningstrettioårsfest för herr Fredrik Svahn!! Jag har varit med o planerat o styrt massor! Så nä rSvana väl dök upp på flaket på en bil med ögonbindel på sig o den åkta av o vi alla sjöng (60pers) Ja må han leva så släppte alla alla spänningar o all stress!
Sen käkade vi taco buffé och kladdkaka med vispgrädde....det gick inte åt mkt mat alls så vid 2 idag ska vi upp till Carro o Svana o käka tacorester =)
Jag va ju så förkyld så jag kände inte va nånting smakade, inkl alls sprit...ja resten kan ni ju räkna ut själva  =)
Självaste Veronica Vg Gerhardsson blev asplakat!!!!!!!!!! Och hade så jävla jävla roligt!!!!!!!!!
Dansa som bara fan o prata o skratta med allt o alla o bara flöt runt....o vet ni vad, drack öl gjorde jag oxxo! Ni mina polare vet ju att det typ är det äckligaste jag vet men igår kände jag som sagt inte smaken av nått så gå pssade jag på =)
Har kommit fram till att supa förkyld är det bästa! Tror att jag slutar dricka för att jag mår illa av smaken...o eftersom jag inte kände smaken, ja, då blev jag heller aldrig illamående =D helt perfekt!!! Tomt här hemma nu, men skönt att
Fick skjuts hem (tack gode gud!!!) och jag somnade väl strax efter halv 2 tror jag....precis jävla slut! Men nöjd....på alla sätt o vis ;)

Nu är Toobe här o Svesse hjälper honom o installera lite skit o han ska även med upp o käka här nu vid 2....fast jag sa att han bara fick föölja med om han gick ut med Oliver =D så dom är ute nu =) smidigt tycker jag =)

Så sen är det bara att klä på sig lite bättre kläder o dra o hämta bilen o sen upp till Svanas place....hoppas jag känner lite mer smak idag, igår kände jag enbart att det var starkt =D
Sen bkir det att masa sig lugnt o försiktigt in till stan o hämta vår lille skrutt!
Tomt här hemma nu men skönt att man kunnat ligga i sängen o dra sig hur länge man velat osådär....

Så det är dagen som den är!

Kanske kommer ett inlägg ikväll men det märker ni...

O för er som undrar, nej, jag blir inte bakis, hade lite huvudvärk imorse men det berodde nog mest på att det sporängde sådant i bihålorna! Men efter en ipren är all smaärta borta så nu snorar jag bara =D

Höres!

Puss hejE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0