VILKEN kväll!!!

Har packat packat och åter packat idag!!
Min älskade mamma har ju varit här o hjälpt mig o det var en himla tur för jag var så jäkla anti o orka ingenting...men hon fick fart på mig mammsen =)
Sen kom Danne o ungefär samtidigt kom pappa o Oliver. Vi fikade o blev lite slöa så efter det åkte mina päron hem för o kolla på så ska det låta =) Therese var inne en sväng så hon fick sin present o Mattias kom ner en sväng oxxo. Pratade med Carro o hon hade så ont i magen!! Hon skuklle gå o sova redan vid åtta, eller iaf försöka!
Sen ringde hon vid tio igen o hade fortfarande lika ont....så jag årdde henne helt enkelt att ringa förlossningen för hon hade typ mensvärk o det ville inte gå över...hon ringde o dom ville att hon skulle komma in!!! Oh my good!!!! Så jag sprang upp till dom *uppmärksamma sprang=)* för dom visste inte riktigt hur dom skulle göra o så men mattias åkte o hämta carros mamma så hon skulle sova där o så för lille Alvins skull.
Men jag fick precis ett mess om att det inte är bebis på G men däremot hade hon uvi. Så hon fick medicin o så men hon har ju ont! Och jag vet hur jävla jävla ont det kan göra. Jag hade en period när jag var yngre som jag hade så sjukt mkt uvi o jätte jätte ont =/ men sån himla tur att dom åkte för om jag inte minns fel så är det ingen hit o ha det när man är gravid...kommer inte ihåg riktigt varför men jag har för mig att det va så....

Iallafall...precis innan jag ska knalla hemåt ringer danne...frågar om jag är på G hem för han måste åka iväg för då har en vän ringt o bett honom följa med för följande har inträffat: Deras två äldsta ungar är nere på sörping med några till varav det har kommit ett skapligt stort gäng på typ 15-20 snorungar som ska slå ner dom! Så grabben har dom slagit på, han försöker gå därifrån men dom följer bara efter!!! Så dottern ringer mamma o är jätteldesen o ber om hjälp!! Och jag pratade nyligen med Danne o då stod dom nere i sörping o pratade med polisen, antar att det är anmälan....hoppas han kommer hem vart efter........

Jag blir bara så jävla förbannad på hur det ser ut i vår värld!!! Vad ska min Liam växa upp i för miljö egentligen???!!! Ska man inte kunna släppa ut sina barn efetr mörkrets intrång eller va fan är det frågan om??!!! Det spelar ingen roll om den slagna grabben har varit kartig osv även om inte det heller är okej men det värsta jag vet när det gäller sånt där så är det när dom är så många mot typ en!!! Det är så jävla fegt!!!!! Nej usch!!!

Nu ska jag ta en nattmacka för jag är så rackarns hungrig...inte ätit sen ett så ikväll får jag unna mig lite....fast klockan är så mkt ;D

Ha det bra därute i fredagsnatten o ta det lugnt!!

(ursäkta eventuella stavfel=)

puss hejE

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller med dig! Vad är det för värld vi lever i? Men det är som jag skrev för en tid sen, i min blogg.Ungarna som bråkar har inget liv.De försöker att skapa sig en identitet, genom att bråka.Men var i hela fridens namn är deras föräldrar?? Blir så förbannad, att oskyldiga ska bli drabbade av att föräldrarna inte orkar ta ansvar över sina egna ungar.Ut med er, alla tonårs föräldrar! Var rädd om din guldklimp VG.Du är en mamma som alla ungar önskar sig! Kram

2009-03-21 @ 13:57:33
URL: http://titansmatte.blogg.se/
Postat av: Kicki

Vill också börja packa!! Vart börjar man? Vill flytta nu!

2009-03-23 @ 08:41:07
URL: http://liten83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0