Tack så mkt! =)

Tackar för alla gratulationer på det här sättet, blev smidigast så =)
Många kommentarer och ännu fler sms, alltid roligt!!!
Liksom kul o känna sig uppskattad!

Tänkte att jag skulle försöka skriva mer igen, men det är rätt mkt i mars alltså....mkt i skolan och väldigt mkt här hemma med flytten o allt....födelsedagar osv osv osv...plus att Danne jobbar hälften av tiden borta hemifrån så då stanar ju allt av lite liksom...

Igårkväll var Carro här o det slutade med att vi packade fyra kartonger fårn köket!! Men det är väl lätt en typ tio kvar att packa =) men jag är jätteglad för hjälpen, mkt roligare när man har nån kul att prata med under tiden =)

Dagen för övrigt spenderades i skolan...Under tiden var Danne o Liam med Mattias i stan o skulle köpa present till mig, men just den grejjen var slut såklart....men blommor fick jag iaf =)
Efter att dom hämtat mig köpte vi fika bröd och fikade hos Carro o Mattias för Alvin sov fortfarande.
Och då hade Carro bakat en tårta till mig, helt själv!! TACK!!! Jättegulligt tyckter jag!!!! =D
Efter diverse fikade o sånt så stack jag o Carro in till stan o shoppade lite. Gick till största delen på rusta o handlade smågrejjer....jag kom därifrån med en ny matta till det blivande vardagsrummet, ett par böcker till Liam och även papper, kritor o mega stora tuschpennor =)
Så vi gjorde som så att jag fick mattan i födelsedagspresent =)
In en sväng på babyland o suktade på vagnen jag vill ha.....

Så åkte vi till Toy´s Rus och där inne blev vi fattiga =) hade lätt kunnat bli helt ruinerade! Dom hade så grymt mkt roliga grejjer!!!!!!!!
Så till Liam blev det en fotölj, har tänkt köpa det jättelänge men inte hittat nån jag tyckt om, sen fick han även en gräsklippare som när man "kör den" sprutar bubblor =D fast den får han inte förrän i sommar när det är dags att klippa vår lilla gräsmatta liksom =)=)=)
Passade även på att köpa present till Alvin som fyller år näst vecka =)

Nu är det dags att göra iordning oss för skola o dagis, ska skjutsa ner Carro o Alvin för dom ska till tandläkaren så då kan dom ju liksom åka med oss =)

Höres!

Puss hejE

Kommentarer
Postat av: Malin

Men förlåt VG!Jag har varit utan data en dag,så jag missade att gratta på rätta dagen!Grattis gumman i efterskott!Kram

2009-03-03 @ 09:22:46
URL: http://titansmatte.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack själv för igår. Hade lika sjukt trevlig som vi alltid har tillsammans;) O tack igen för skjutsen te tandläkaren. Betyder massa! Hörs ikväll då. Pussis!

2009-03-03 @ 11:24:46
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0