Söndagar

Gillar dom inte....näe, det gör jag inte...

Danne har åkt oxxo...borta hela veckan...om vi har lite flyt så han blir ledig nån dag, typ helst fre då =)

Var ju i klockrike igårkväll o det var trevligt, blev inte alltför sent heller  så man slapp vara cptrött idag liksom =)

Har väl inte så mkt mer o skriva idag tror jag......dagen har bara svischat förbi!!

När Liam kom hem strax före ett var han sviiin gnällig!
Han hade sovit en timme o en kvart på fm men vi la han igen o han sov i två timmar till!! Inte likt honom nånstans!!! Sen la vi honom redan vid sju igen för då var han trött!! Och jag har inte hört ett ljud ifrån honom,....får jag se när han vaknar imorn då....hua det kanske blir super tidigt...så med andra ord borde jag verkligen gå o lägga mig ja med....men men...=)

Men nu ska jag väl avsluta det här inlägget som jag försökt skriva i typ 2 timmar =) ska läsa lite blogs o så nanna kudden...

puss hejE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0