Puhh!

Nu är det mer eller mindre klart...bara plocka iordning lkite kläder som Danne o jag ska ha med oss, sen är det mesta andra nedpackat o fixat liksom...
Så imorn drar vi igång så fort vi lämnat Liam!
Så nu blir det nog lite mindre datatid några dagar framöver...
Imorn kväll vet jag inte riktigt var vi sover...det är sånt som märks...när man inte har Liam med sig så går ju allt mkt smidigare att lösa på så vis...så slipper han vara i röran oxxo...
Fick reda på idag att hon i fyran oxxo flyttar i helgen o har besiktning på mån....kanske man får nycklenm tidigare...??
Fast jag känner inget superbehov av att komma in förrän på ons när vi har flytthjälp o barnvakt o så...sen ska Liam vara ledig från dagis på ons för då ska vi leka med Karin o Alvbin!!!

Nu ska jag läsa lite blogs o packa ner våra sista kläder...

see ya!!

puss hejE

Kommentarer
Postat av: Carro

Ska bara paja din blogg helt nu o säga att på TISDAG ska Liam va ledig från dagis o ni ska te Karin o Albin:) Onsdag e d lilla monstret hos mig;p Nee han e så go! Ska bli riktigt kul!

2009-03-28 @ 09:01:29
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: Karin

Håller med föregående talare =)

2009-03-29 @ 11:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0