Nej jag sover inte riktigt ännu

Var nästan lite otrolig mot Karin förut...förlåt!
Satt i diskussion med Danne o kollade en grejj på datan....o ännu har jag inte kommit härifrån...men jag är verkligen på väg!
Liam sover lite oroligt inatt....får väl ta över honom rätt tidigt kan jag tänka mig....
Blir att köra hårt med att han ska sova i sin säng HELA nätterna sen när vi flyttar. Det känns enklare med nya rutiner när allt blir nytt liksom...o han har inga problem med att sova på nya konstiga ställen så det oroar jag mig inte ett dugg för =)

Facebook har jag oxxo go vänner! Håller på o installerar mig o se om jag kan hitta tjusningen med det =)

*finne i näsan o popcornskal som fastnat i halsen*

Imorgon blir det änne en nysdag med Liam, måste försöka göra lite ecxel uppgifter oxxo nu när jag missar så mkt i skolan...måste ner en sväng till willys o kompleteringshandla oxxo....
måste ringa o sjukanmäla mig oxxo...eller typ vab anmäla mig kanske det heter =)
Ringa ett annat samtal oxxo

Zandra: Vi får se hur det blir...jag kan ju säga att jag ska iväg på semester 5-7 juni....det är mest tältet o risken att bli jävligt uttråkad av bara mssa bilar som hindrar mig...men vi får se... =)


Jag ser knnappt vad jag skriver i detta väldigt mörka vardagsrum!!! Har bara tvn som lyse, dom två lampor vi hade stod har Liam pajjat så i ett par veckor till fortsätter jag i mörker...men sen blir det annat när datorerna får ett eget rum *wiiii* fast bärbara datorerna kan man ju ha var som helst så klart...det är faktiskt rätt smidigt....inte alltid för vissa personer...hmm...men ibland så ;)

Nu ska jag nanna kudden!!

*älskar mina grabbar*

puss hejE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0