Mina planer

Ja man kan ju säga att dom ändrades väldigt drastiskt typ direkt efter förra inlägget!
Danne kom innanför dörren o sa att dom ringt o att han var tvungen att åka o jobba!!!1 Hej o hå kaos!!!
Danne kastade ner alla sina tillbehörigheter...Toobe o Lucke va med upp o hämtade en grejj oxxo så det var folk överallt =)
Sen stekte Danne på några korv lite fort så han/vi fick nått imagen...o nu i skriivande stund inser jag att det är den enda mat jag ätit idag...hmm... ett par mackor imorse o sen två korvar....jaja....lite sent o köka kvällsmat nu kanske...inte särskilt hungrig heller ioförsig....jaja
Sen stack han iväg iaf o jag bestämde med mamma att vi skulle hämta henne i stan så det gjorde vi. Hade Oliver med mig för jag måste ju lämna ner honom idag efetrsom jag blev själv...så det blev mys hos mormor o morfar för Liam...inga gummistövlar...men han förderog nog mormor o morfar än stövlarna =)
Och han är så söt min lilla pluttis!! Det märks så väl att han verkligen älskar sin mormor o morfar...kanske m,est morfar ;) när vi skulle åka idag så vände han helt plötsligt o gick fram till morfar som satt i trappen o gav honom en kram! Sen sa jag att mormor oxxo ville ha en o självklart knallade han fram dit o gav henne en oxxo!! Sen vinkade han när vi gick ut...så går v nerför trappen o sen vänder han sig alltid om o vinkar till fönstret i ytterdörren för där brukar dom stå o vinka...men inte idag så då skulle han upp för trappen igen...så jag sprang upp o ropa så dom kom fram o vinka....o då blev han nöjd o kunde åka hem =D men som sagt...han ÄLSKAR verkligen att åka dit o hälsa på dom!!! Min lilla myis!!!

Nu har jag bubblat ett tag med Willnäs...ALLTID lika trevligt!! Så nu är det bloggläsande och titta på House (gillade inte det programmet i början men nu tycker jag att det är sviiin bra!)

Oh just det....fick VÄRLDENS söstaste mms förut! Äslakr dig!!!!!!!!!!

Tyvärr blir det ingen skola för mig imorn eftersom Danne fick åka iväg o Liam måste vara hemma imorn oxxo...hoppas han är feberfri imorn bara!! Vid halv fem förut idag hade han 38 i temp...som mest har han haft 38,3 o det var igår....sen är han hur pigg o glad som helst, inget gnällig alls...möjligtvis lite mysigare bara =) o va gör väl det liksom!!
nu ska jag fortsätta mitt surfande!!

puss hejE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0