Min son gillar att dansa!

Imorse, ja för inte så länge sen alltså =)
Han vaknade första gången vid 06.00 men vi lyckades somna om direkt till 06.45 *skönt*
Men då springer han ju runt o hittar på så mkt bus som möjligt, jag ligger kvar en liten stund. Men vid sju så klättrade han upp på stora datorn och skulle ställa sig upp så då var det bara att snällt kasta sig upp ur sängen =)
Sen gick han iaf ut i hallen o pillade på cdradion som står där...så då satte jag igång skivan (med dansband på) som satt i o ni skulle sett honom! Vifftade med armarna, stampade "takten" med ett ben, snurrade och sjöng. Tittade på hur jag "dansade" o slog med händerna på benen, klappade händerna...och allt det här ville han helst göra på en o samma gång =D
Nog för att han brukar dansa men imorse syntes det att han verkligen ville o var danssugen o gav gärnet!
Helt klart en kanonbra start på dgaen trots att snön ligger vit ute...räknar iskallt med att det börjat smälta bort när vi ska till dagis vid 10!!! Så Liam får användning av sina nya fodrade gummiboots liksom =) Han får nog ta dom hur som helst, för NÄR väl snön börjar smälta, vilket den kommer göra, så blir det typ sjö på utegården på dagis o då  blir han jätteblöt i sina vinterskor...
Jaja, skit samma det va inte det jag skulle svammla om, jag skulle bara skriva att jag hade en väldigt dansant kille här för en halvtimme sen =)

Nu ska vi käka frulle!!

På papperstallrikar o dricka ur plastglas ;D

puss hejE

Kommentarer
Postat av: Zandra

när man äter på papperstallrikar o dricker ur plastglas så är flytten nära :-D varför är han borta så länge för? jag blir av med min på onsdag jag... ibland är det långt dit :-P

Puss!

2009-03-23 @ 18:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0