Man kan säga att det är fullt upp

Skriver inte varför men dom flesta vet ;)

För övrigt så finns det så mkt korkat folk som är trögare än tåget o jag förstår verkligen inte varför det är som det är. Det är väl bara att ge upp, orka liksom??!! Jaja, folk får väl leva sitt liv patetsikt och ovetande om det är det dom vill...men snacka om att låta sig bli lekt med...whatever, jag har inget o oroa mig för iaf!!

Ska åka o hämta min lilla prins nu! Som för övrigt vaknade kvart över sex imorse.......varför då???

Jag luktar stekos =D

nähä, kort inlägg men jag skulle bara visa att jag lever mest....
Lever mer än andra för den delen.....

*älskar MINA grabbar*
(fan ta den som ens skulle försöka sig komma i närheten, då jävlar säger jag bara)

=)

Puss hejE

Kommentarer
Postat av: Emma

skönt att ni lever! :)

här börjar vi andas normalt igen efter helgens magsjukebravader o jobbiga förkylningar.. :/ Trist som sjutton, Eddie som inte var sjuk alls under sitt första år har tagit igen det med att knappt vara frisk sen han fyllde istället. :(

2009-03-09 @ 18:47:33
URL: http://irrelevant.blogg.se/
Postat av: Zandra

Jaa det va det han kom in inatt o yra om...Svesse sa det, svesse sa så....jaha?? haha jaa han köpte sån som svesse men aningen bättre va han tvungen o tillägga o fnissa, dom hade tydligen uppdaterat det där idag hmmm spela roll?? åååhh så du får nya alltså...jag får dras med gammeltackan här... ok bara 1½ år eller½ år? men jaa den duger, bara jag får göra va jag vill med den, plus att han inte gråter om jag snor med mig en bärbar till jobbet o mobila bredbandet då han ändå är hemma o jag ska jobba natt ;-D Tjoho va bra det blev :-D Jaa för fan.... båda har 3 nu...ska bara vänta tills imorgon då dom ska överföra våra nummer till 3...hoppas det går så fort som han sa bara :-S Hmm...'

Puss o kram

2009-03-09 @ 20:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0