Every rose has its thorn

Dagen har varit så himla trevlig!
Haft bra telefonsamtal men jag skriver inte om vad förrän det börjar bli mera klart....vet inget konkret ännu...
Hjälpt Carro styra lite hemma, det känns bra o hjälpa till liksom!!!!!! Mkt roligare när man är 2 oxxo!!=)

Väntar på ett samtal som kanske gör att det blir ett slut på eländet......inte mitt elände men ändå...



Jag är stressad...har inte kunnat sätta fingret på det förut men Carro talade helt enkelt om det för mig idag....

En slags inre stress alltså...det är mkt att styra med nu...en hel hop att vara orolig för.......press att lyckas med jobbo dyl... en liten ligist son som får min fulla uppmärksamhet på morgnarna och hela kvällarna efter dagis.... det låter kanske inte jobbigt men det blir det...
Jag älskar min son och jag älskar att vara med honom men det blir tufft ändå liksom....
Samtdidigt kan inte situationen vara så himla annorlunda just nu....men om jag bara kan få ett jobb eller åtminstone en garanti om mkt extrajobb så kan allt förändras....dock jobbar ju Danne mkt men han får ju helt enkelt se till att komma hem skapligt för att kunna hämta på dagis osv....o jag kommer aldrig sluta hoppas, aldrig sluta söka min "dröm"....ska bara komma på vad min dröm är....

Sen har man alltid en ständig oro närvarande...oro för hur min lilla klimp mår, vill ju aldrig att han ska gfara illa på något sätt. Känner att jag borde göra mer än vad jag gör...han klagar inte, men det är inte så lätt att klaga när man inte kan uttrycka sig med ord.......

Sen kommer det ju vara ännu mindre tid över när vi flyttat precis för då vill jag bara komma iordnig så fort som möjligt!!!

Jag önskar att allt bara kunde ordna sig så jag kan slappna av!!!!!!
Sen finns det massa andra tankar jag inte tycker om att tänka, det är bara deprimerande...

Sen borde jag göra nått åt mig själv o mitt utseende oxxo....det har faktiskt hänt en del men det måste hända så himla mkt mer!

*o du lilla lilla vän, jag skulle tro att du är körd....ikväll!*

puss hejE

Kommentarer
Postat av: Zandra

men oj så mkt tankar som far. Jag förstår dig. Från a till ö. O så tänkte jag bara säga det att världen (sörping) är mindre än va jag trodde :-D Mohahaha jobbar ju med en tjej som du känner ;-D Hihihi Puss!

2009-03-23 @ 21:01:52
URL: http://daisywest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0