Det gäller att äta med HELA ansiktet!

Det måste vara mottot min son lver efter! Det är leverpastej överallt just nu när han sitter o käkar sin macka....jag säger då det Och inte lär det väl bli bättre när han ska smaska banan efter mackan....tur det finns hjälpmedel för att få barn rena =) för kladda, det måste man få göra som liten =) måste vara därför jag har så grymt mkt tvätt jämt ;)
Tvätt har jag för övrigt hängt nyligen....det är verkligen tråkigt...fast  det är nnu tråkigare när skiten är torr och ska skeppas vidare, vikt, in tillgarderober och byrålådor.....men men...
Sen håller jag på o städar, eller försöker iaf....plockar ur Liams alla grejjer från v-rummet...men han kommer bara med nya hela hela tiden....
Ska ta tag i köket nu, dammsuga får det bli imorn...måste ta hallen o toan sen oxxo.....
För imorn vid sex haket så kommer det en tjej o ska titta på lägenhetn....det går inte att få det snyggt här hemma som nuläget är men det går ju försöka iaf....se till att det inte är överdrivet stökigt liksom....så med andra ord har jag mkt viktigare saker för mig ä att sitta här o printa.....ja, jag försöker dra ut på det så länge som möjligt ;)

Vid strax före fem kommer min pappa hit med Oliver! Han ska in o möta upp mamma som ska handla på willys....så då stannar pappa här en stund själv med Liam så åker jag o hämtar Carro, tror jag iaf....inte hört några protester från henne ännu, men dom har väl rast snart så hon läser mina mess =D

Nu vill tydligen Liam ha mera så tillbaka till mammarollen =)

puss hejE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0