Papper papper o mera papper

Har äntligen tagit tag i högen med gamla räkningar o sorterat o satt in dom på rätt plats i pärmen...att det ska behöva ta ett halvår!! Blir ju bara jobbigare med tiden!! Knäppa människa!

Nu är det iaf klart o nu börjar vi för övrgt se en ljusning i datarummet överhuvudtaget!
Fått upp en hylla till o blev av med pärmar o fack, gjorde massor på skrivbordsytan! Sen är det långväggen kvar att fundera på, golvet skulle nog vilja ha en matta o fönstret vill egentligen ha nya gardiner....några med lite mer liv i...kanske...men det är inte prio...=)

Prio i mitt läge borde verkligen vara att riva tapet i köket!!!! Så jag kan spackla o slipa sen...undrar om man kan hyra in sin pappa ;) han som har semester nu o allt, NÅTT måste han ju ha o göra =)=)=) Eller vad säger du far??? :)

Vart efter här bär det av in till stan när Liam sovit middag, ska till svärmor o sen på kvällen till min mormor som fyller 76år idag! Där ska det bjudas på smörgåstårta!!! Dessutom kommer min bror o det tycker jag ska bli himla kul faktiskt!!! Dock är Ulrika o tjejjerna i Dalarna men det kan räcka bra med bara Johan =)

*slå igång en maskin med tvätt oxxo*

På torsdag ska jag följa med Olivia till simskolan!! Det ni!
Får jag se hur det går, men det är säkerligen inga problem, hon fixar ju det mesta själv liksom! Lite vuxenstatus där kände jag med ansvar o hela kittet! Det ska bli kul!

Nu kom min son uppför trappen för tidig middagslur, så vi kommer iväg nån gång ;)

Så nu gick jag'!

Puss hejE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0