Kvällssol

Sitter i fotöljen i vardagsrummet o kvällssolen värmer gött...hur skönt som helst.

Har även avnjutit en mkt god middag tillsammans med älsklingen.
Lillskit sover hos mormor o morfar i natt för både Danne o jag ska jobba tidigt imornbitti. Det ska bli kul! Att se oss gå upp tidigt alltså =D Spec Danne, det var ett par veckor sen kan man säga =)

Ska in i boendet o jobba o det ska blli NAJS!

Helgen gick relativit fort ändå, segast var att gå o lägga sig skapligt på lör kvällen när man visste vad som väntade dagen därpå....men se jag överlevde ju alltihop o jag personligen hade himla trevligt hela helgen, hoppas arbetskamraterna håller med bara ;) man vet ju aldrig. JAG tycker iaf om DOM!
Igårkväll var jag en smula seg...men det berodde nog mest på värmen =)

Det var skottpengar på Caroline Willnäs där oxxo i säkert 3min! Hon skickade en film på dom allhiopa, inkl min familj, från Klarsjön där dom va o bada hela högen!!! Jag ska hämnas en vacker solig dag =)=)

Idag har jag varit väldigt ledig!

Åkte ner till mina päron för att hämta hem deras golf som Danne skulle låna för att åka till o från jobbet med. Väl där solade vi...eller, jag rättare sagt =)
Sen ringde jobbet så planerna ändrades lite. Fick iaf jättegod mat till lunchen som sonen vaknade från sin middagslur till. Ja innan det bjöds det på fika oxxo såklart =)
Strax efter for vi tillbaka till stoa byn o inväntade Carro med barn som sagt för att sedan tillbringa soliga 2½ timmar på badet med busiga glada ungar =)
Alvin åkte med oss dit o hem o Carro gick med Dennis. Så vi tog med stora grabbarna hem hit i väntan på mamman så dom fick busa i sandlådan...skitkul såg det ut iaf =)
Sen stack vi ner till Ringarum igen för att lämna av sorken o ta med lillbilen hem.
Då kläcker mina kära päron ur sig att vi FÅR bilen!!! Hur knasigt är inte det???!!!!

Jag vet verkligen inte hur jag ska tacka dom för allt vi fått och får.....ett tack känns ju nästan fånigt...visst är den rostig o lite till åren men VAd gör väl DET??!! Grymt tacksamma är vi iaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu borde vi ju snart gå o lägga oss.....hmmm.....får väl se hur det blir med den saken...

Är allt lite tomt här hemma när lillskit är borta o vi inte gör något särskilt....även fast han skulle sovit nu så tänker jag på honom typ hela tiden känns det som. Jag vet att han har det bättre än bra, det handlar nog om mig. Och att jag inte träffat honom överdrivit mkt i helgen....men det är bra att sakna!!! Åker o hämtar honom efter jobbet imorn så kan vi busa hela em hos mormor o morfar!!!=)

Nu ska jag hoppa på Danne så han slutar uppta ALL plats i soffan!!!=D

Puss hejE
*älskar mina grabbar*

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha! Skottpengar eller? Va e d du sitter o säger:D Du ääääälskar ju mig;p Haha! Me tack SNÄLLA för idag. Va super gulligt att vi fick följa me o tack snälla för all hjälp me barnen<3 O grattis te bilen! D glömde du ju säga när vi snacka för 10min sen;p Me vi hörs imon så får vi se hur Alvin mår o om Liam åker på d om d nu va magsjuka. Massa pussisar!!

2009-06-29 @ 23:04:02
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0