Det bara regnar =(

Det ser så ut idag iaf =(
Dane har åkt....Liam upplevde katastrof =(
Snart kommer Karin o Albin för en lite senare avfärd mot stan o lite shopping =)
Nytt inlägg
Alltid nått positivt iaf =)
Får e om jag kanske oxxo hittar nått skojsigt att handla....jag blir alltid gladare då ;)

Sen under dagen drar vi ner till ringrum för att umgås lite med mina päron innan dom oxxo åker iväg för hela helgen o så tar vi med Oliver hem, så ikväll kommer Södling o är barnvakt när jag ute med vovven sista svängen o imorn sköter Karin den delen =)

Glömde ju säga vad min lilla sork gjorde igår!
Han gick, alldeles SJÄLV nedför trappen här hemma!!!!!
Eller allså, Danne gick ju precis framför utifall att liksom. Liam höll i två nappflaskor, hjälpte väl honom att hålla balansen eller nått. Men han klarade alla femton stegen galant helt själv. Då blir jag lite impad av honom måste jag säga!!! Han är trots allt bara 1,5 år =)

Vilket påminner mig, på mån är det den 15 o då är Liam 1,5år exakt, så då ska han få en 1,5års-present =) det är ju så långt tills han fyller o jul är ju i samband så då tyckte jag han kunde få nått vid halvåret oxxo =) så i garderobenligger det en inslagen present o bara väntar =D
En "gräsklippare" med små behållare med skum så när han klipper så kommerdet ut bubblor som avgaser =D jag tror det blir en hit =)

Nu ska jag gå o glo i fönstren se om dom inte kommer strax =)

puss hejE

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, vad häftigt, var har du hittat den gräsklipparen? Låter som nåt som Eddie skulle gilla! :)



Ja du, 1,5 år.. Tiden går fort när man har roligt! Det var inte länge sen vi satt på den där hemska föräldragruppsgrejen i sörping ju. ;)

2009-06-12 @ 19:02:52
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0