TupperWare here I come!

Oh yes, börja sälja ska jag minsann!! Så snart blir vi kollegor Emma =) haha
HAr tänkt lite på det o sen övertalade Gunilla o Kent mig ikväll....va fan det är ju bara att prova liksom!! Så om nån vill ha tupper ware party nån gång kan tänka mig att det blir i februari nån gång jag kommer igång så hör av er för tusan!!! Jag kommer på stört!!!!!
Det är inga jätte pengar men för en fattig mamma som jag är varenda krona värd GULD!!!! Dessutom är det alltid trevligt att komma iväg o träffa massa trevliga människor och sälja grejjer som jag vet är bra skit =)

Jag är taggad!!!!!


Dagen idag tillbringades i Åby hos Toobe o Zandra...eller, danne o toobe drog ju direkt efter maten så det var jag o zandra o ungarna som umgicks =) trevlans sådär!
Dock fick Liam tillbaka sin feber på slutet och blev himla trött och därmed en aning gnällig....kan ju säga som så att han sov innan vi kom ner till "Åby centrum" =)

Jag har ju som sagt inte varit hemma ikväll utan Danne har ju haft sjuklingen....och han har sovit super dåligt =( somnade kanon, vaknade efter en halvtimme. Otröstlig i 40min...sov en kvart...vaknade och var helt tokig o vägrade somna hur Danne än bar sig åt....så till slut somnade han i Dannes famn i soffan så när jag kom hem så låg han o sov på soffan och där ligger han fortfarande kvar....flyttade just upp honom lite på kudden o la på mys filten....mammas lilla pluttis.....
Får se om han kanske får sova i vår säng direkt när vi går och lägger oss......kanske lika bra liksom....lite tjall  i magen verkar det vara oxxo....hm....aldrig kul med sjuka ungar....

Nu ska jag se om Carro skrivit blogg så hon har tid med mig vart efter :D

*din blogg är rolig att läsa MALIN, så fortsätt  snälla du att skriva =)*

puss heje

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha! Ringer snart min tw kompis;)

2009-01-20 @ 23:02:33
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: Emma

Nja, jag tänker faktiskt sluta sälja nu, efter ca 3 år. ;) Har mitt sista demo nu i veckan.. är du i samma grupp som Kent (o mig)?



Kanske hör av mig framöver när jag vill handla nåt. :P

2009-01-21 @ 19:33:22
URL: http://irrelevant.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack gulliga Veronica! Jag har oxå sålt Tupperwaere en gång i mitt liv. Hoppas att du lyckas bättre än mig. Det gick inge vidare. Jag ville aldrig åka hemifrån mina knoddar. Blev visst 3 visningar...Inte några stora pengar precis. Kram kram!!

2009-01-22 @ 11:12:42
URL: http://titansmatte.blogg.se/
Postat av: sofie

lycka till med säljandet :) hoppas allt är bra, kram sofie

2009-01-22 @ 17:04:22
URL: http://iwearahalooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0