Stuvade makaroner o fläsk?!

Jaa, alena som jag är med ett sovand knyte denna fredagskväll så tänkte jag att jag skulle smaska i mig nån god middag med lite ihop plock från skåp o frys...
Sagt o gjort, kikade lite överallt, tog fram paketet med raggmunk (såndär man vispar ihop ni vet) o så hade jag ju fläsk i frysen...det är ju jättegott men sen kände jag inte riktigt för att stå och vända massa raggmunk halva kvällen...
Kikade vidar och skådade gammeldags makaroner...och mjölk...mmm,stuvade makaroner är ju sviiin gott!
Men så när jag tog fram makaronerna så var det en bild på baksidan varav det var makaroner och stekt fläsk...hehe...måste jag ju prova!
Ringde min mamma för lite "steka-fläsk-råd" då ja insåg att den enda erfarenhet av fläsk, alltså sånt man kan äta =), är jag vet att det skvätter o stänker massor...
Men för att komma till sak...började tina dessa fläsk skivor....tog hur lång tid som helst...började steka....o vet ni, jag är INTE klar till Let´s Dance börjar den saken är klar iaf...tar skit lång tid o steka. Där fick jag för mitt hopp om snabbmat =)
Fast å andra sidan har det ju tagit extremt lång tid om jag hade stekt raggmunkar oxxo....njaa, tål att tänkas på =)

Som ni kanske förstår har jag inget vidare roligt för mig så därav detta konstiga inlägg helt utan innehåll =)

Men nu ska jag vända fläsk, iförd långärmad tröja i mitt tappra försök att undvika allt fett som kommerflygandes och gör allt det kan för att bränna sönder min hud!

Vi hörs då!
Puss heje

Kommentarer
Postat av: Emma

Men raggmunk hade nog varit hundra gånger godare för det finns inget så slemmigt o äckligt som stuvade makaroner ju! :D

2009-01-18 @ 16:58:52
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0