Skitans

Ja å typiskt att hon jag sulle prata med hade ledigt idag!! Men jag ska ringa imorn!
Nu var jag så himla taggad bara...har alltid lite svårt att komma mig för att ringa....alltid så seg...men imorn direkt när Liam kommit till dagis så ska jag ringa!!! Eller, Danne får lämna honom så jag kan irnga direkt vid nio för det kanske är svårt att få tag på henne.... ja, det löser sig säkert!!=)

Idag lämnade vi gossen vid nio o sen åkte vi ut i skogen så danne hämtade en bil han skulle hjälpa till att besiktiga, sen stack jag hem, lämna oliver o sen upp till carro o snacka skit. Kom nyss hem o åt nylagad mat, kyckling, ris o bearnaiesås....stavas det så?? aja, skit samma, gott var det! =)

Så nu ska jag bara softa en timme till innan jag hämtar grynet....min mysis....han är så speedad efter dagis så det är det bara massa bus när han kommer hem. Men det är ju bara tecken på att han gillar både sitt dagis och sitt hem :D

Nu ska jag läsa bloggar!!

puss heje

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej, precis! Säg bara till om ni vill ha sällskap för vi går ju bara hemma om dagarna.. (Dock inte nästa vecka då det bär iväg till fjälls!) :)

2009-01-19 @ 13:51:38
URL: http://irrelevant.blogg.se/
Postat av: Emma

Nej, precis! Säg bara till om ni vill ha sällskap för vi går ju bara hemma om dagarna.. (Dock inte nästa vecka då det bär iväg till fjälls!) :)

2009-01-19 @ 13:51:39
URL: http://irrelevant.blogg.se/
Postat av: Sara

Hello bruden! Jag ringer dig imorgon, jag kommer nog inte till Karin för ska träna efter jobbet!

Kramkram

2009-01-19 @ 21:15:27
URL: http://nogg.se/evigsingel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0