Röjjer lite

Ja eller försöker iaf...
Röjjde i köket en del....
Sen fick jag ett ryck och gick ut på balkongen och plockade bort vår fina julbelysning....o precis nu slog det mig att jag hade velat ha ett kort på det....för jag tyckte faktiskt att det var skitmysigt.....men men....nu är det iaf riktigt tomt ute på balkongen.....tomt och mörkt....tråkigt med andra ord....men det är ju inte jul hela året så det är väl bara att gilla läget. Dessutom tänkte jag mest på vad jag ska ha för julbelysning nästa år...=) när jag har både balkong och uteplats! Men jag skulle tro att det vi hade på balkongen i år hamnar på våran sovrumsbalkong nästa gång. Så köper vi nytt till uteplatsen, jag vet redan nu vad jag skulle *vilja ha*. Väldigt långt fram jag vet, men jag är ju så förbaskat ivrig så fantasin och drömmarna springer lätt iväg:D
Undrar när min sambo kommer tröttna på att höra om mina planer och tankar ;) jag delar gärna med mig av sånt och han är inte fullt lika intresserad som jag är...höhöhö...hmm...=) det var nog en underdrift =)
Men nu har jag iaf skrivit lite listor * big smile*
En på vad som behöver göras i lägenheten, grejjer som vi har bytt ut som ska bytas tillbaka osv
En på vad jag/vi behöver/vill köpa från bla IKEA =D
Sen har jag ju även adressändrat till 1/4 och skrivit upp vilka företag vi ska skicka ändring och skrivit en lista ;) på hur man skulle göra med vilka och när o sådär....
Kalla mig jättegärna NÖRD för det är jag, jag är nästan extrem när det gäller sånt här som jag tycker är så jävla roligt! Det känns ungefär som att om jag får pilla nånting med flytten var o varannan dag så är det inte så avlägset....=) det är jag i ett nöt skal.
Sen kom jag o Danne underfund om en grej som vi ska göra eller åtminstone försöka fixa till o blir det av får jag börja packa ytterligare lite tidigare...vissa grejjer ska jag väl tillägga =)

Nu ska jag dricka upp min apelsinjuice =) imorn lämnar och hämtar Danne Liam på dagis så jag har 5 timmar helt för mig själv och utan bil osv så då sitter jag där jag sitter för Danne skulle iväg med Svana en sväng.
Jag ska nog sova en stund tror jag ;o)

puss heje

Kommentarer
Postat av: Zandra

Grattis till lägenheten!! Förstår precis hur överlycklig du är! Skrämmande va lika vi är när det börjar pratas om planering av flytt osv... ;-D Vi pratar lite vi med, är lite trötta på Ättetorp men vågar man flytta :-D Hahaha Puss o kram!

2009-01-16 @ 07:05:51
URL: http://daisywest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0