Popcorn idag....igen =)

Jag gillar inte när röda tanten är i stan o hälsar på.....hatar detta sug efter mat, godis ja you name it! Mitt humör är ju inte direkt alltid på topp....ja, ni som har det vet ju vad jag menar =)

När jag hämtade min plutt på dagis var han nyvaken och satt och spanade i en liten soffa o bara spanade och var världens sötaste unge bara!!!
Efter det åkte vi till garaget och inväntade danne o sen åkte vi tillbaka ut i urskogen för o hämta honom. Hala vägar var det kan jag lova i snöblasket men det gick bra. Så åkte vi hem o Liam röjjde gärnet och själv så sov jag en stund *skönt*
På kvällen gick jag med oliver o så åkte jag till willys o köpte mjölk och en chockladbit *smajl*
Hem och bada min mysis, efter att vi suttit i soffan och spelat piano =) sen somnade han som en liten stock i sin säng.
Så sen ställde jag mig och märkte hans kläder han har på dagis, känner mig så duktig att jag gjort lite nytta :D så blir nog dagis fröknarna glada oxxo!

Så nu är det den vanliga avslutningen på dagen, skriva lite blog och sen ägna den närmsta halvtimme (minst) till att läsa alla roliga bloggar jag följer =)

Det var vår dag, imorn är det dagis och käk på stan med zandra o toobe som gäller! Trevligt trevligt!!!

puss heje *älskar mina grabbar såååå mycket*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0