Ni kan kalla mig frisk idag....det är okej!

Jorå,frisk som en nötkärna.....är det så man säger???

Idag är det städning på tapeten, för ikväll får jag besök av Anette och Kent. De har med sig min tw väska *wiii* massa roliga grejjer!!! Jag hade ju tänkt ta med mig grejjerna och ha ett litet mini party för släkten på lör men det sket sig ju. Nu smittar vi ju inte men iaf....nu har vi ju sagt att vi inte kommer...

Sitter o kikar på grabbarna som busar i sängen, det är alla mina favoriter, Liam, Danne o Oliver =) den som ser minst road ut är väl Oliver dock...Liam är lite våldsam i sina rörelser ibland o kastar sig åt alla håll och kanter och viftar med sin bok man ska läsa ur =) men det ser rätt mysigt ut :)

Dags för promenad med Oliver då, ett snabb besök på toan först o leta fram lite bättre kläder än pyjamas....sen ut i kylan (?!)

Sen blir det förhoppningsvis city gross lite snabbt oxxo =D

puss heje

Kommentarer
Postat av: Becca

Hörde att du säljer Tw kul?! har ja med gjort massa bra grejer.ska säg till om ja vill ha ett part då framöver I VÅR blir bra :-)

2009-01-30 @ 11:25:22
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0