"mini blogglov"

Ja, essvärre måste jag nog ta det. Danne åker ju och jobbar imorn och då tar han med sig bärbara datorn och vi har inte kopplat in den stationära så då blir jag med andra ord utan dator :( men han kommer ju hem ons igen så onskväll är jag på g igen =) och det är ju ara 2½dag så det ska jag väl överleva ;)

Hade ett trevligt samtal med Maria alldeles nyss och under det kom vi fram till att vi nog ska köpa hennes nya köksbord =) för en inte alldeles för stor penning =) det är vitt med svarta stolar till *Vg likes* typ oanvänt oxxo. Så jag ska försöka få med mig min sambo ner o titta på det nån gång nästa vecka . Det blir ju hur bra som helst, spec i ny lägenhet *hoppas hoppas hoppas* men vi får ju svar förhonppningsvis senast tis.....herregud vad jag verkligen vill ha den där fyran!! Hoppas turen är för oss nu :0)

Nu sitter vi i soffan o kökar popcorn, det är rätt mumsogt fakiskt. Röda tanten är ju och hälsar på så jag är fruktansvärt sugen på massa!! Usch o fy! Men men, så är det.

Men nu ska jag smaska lite och läsa lite bloggar innan jag lämnar den stora internet världen till ons.

See ya!!

*älskar de mina*

puss heje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0