Måste vända dygnet...

Ja det är väl dax för det nu....blir så jobbigt när man är så trött på morgonen, för liam somnar ju som han ska så han är ju pigg som en lärka vid åtta haket...fast kanske inte imorn då han inte somnade förrän närmare 22 ikväll...
anledningen till det var som så att dannes syster med sambo och barn kom hit så Ludde (liams kusin då=) kunde få sin julklapp, en radiostryd bil som han blev förtjust i, dock hade vi inga batterier men jag är rätt övertygad om att det blev en fullträff :)
Vid halv sex stack danne och mattias, ja sambon till carro dannes syster alltså, in till sta och kollade på dolphins, basket för er som inte vet, så då hade vi kvar liams kusin o faster här hemma =) mkt rörigt nu med namn o förklaringar hit o dit =)=)=)
allefall, så kom grabbarna med pizza efter matchen...inte nyttigt veronica! men det var ju rätt gott och jag orkade bara halva.....mindre fett till mig barre! ;) Liam förstod inte alls varför han skulle ligga i sin säng o sova när kusin vitamin var här så han fick komma upp igen efter typ 30min i sängen ropandes efter Ludde, typ.....därav den sena sovtiden....anyway, sen vid halv tio kom min bästa Carro. Så när släkten åkt hem blev det te o massa snack, som vanligt *elskert* så följde jag och oliver, hunden alltså =), carro hem strax före tolv och nu sitter ag här fast jag borde sova :D

men jag ska iaf skriva min "To Do List" inför morgondagen.....

* ringa veterinären om annan medicin o ev ny tid till Oliver
* ringa ramunderstaden ang lägenheten, fast det får Danne göra ;)
* ringa nyströmska och försöka få tid med deras studievägledare och disskutera min eventuella skolgång, om hon nu ens jobbar imorn, annars får jag ringa igen på mån
* ringa barnmorskan och se till att jag får nya p-piller utskrivna =) inga syskon än här inte =)
* skicka uppsägning till en bokklubb som jag inte ens vet att jag gått med i (?!)
* skriva ut kort som Liam ska ha med sig till dagis på tors och fylla i papper dom ska ha
* ev käka chinabuffé i stan o köpa till mer till nya servisen


thats all folks, see ya!

puss heje

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, är det imorgon ert lilla troll börjar på dagis? läskigt. :P



jag vill gärna se bild på kanintårta! det låter spännande ju, hihi. Men du, jag är inte särskilt bra på tårtor,men för o bli det måste man ju öva. :P Det har blivit många extremt fula också, men de har jag inte visat för er, haha. Gör en tårta till Alla Hjärtans dag eller så? Det finns alltid något att fira! :D

2009-01-07 @ 09:46:14
URL: http://irrelevant.blogg.se/
Postat av: Carro

Åhh bästa Carro eller? :) Va söt du e;) Ska gå på toa nu sen e d fan en cigg asså;) Hörs snart!.. Bästa VG;) PUSS!!

2009-01-07 @ 21:59:54
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: Carro

Åhh bästa Carro eller? :) Va söt du e;) Ska gå på toa nu sen e d fan en cigg asså;) Hörs snart!.. Bästa VG;) PUSS!!

2009-01-07 @ 22:00:28
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: Faster Carro

2009-01-07 @ 22:49:56
URL: http://lastbilsbrud.blogg.se/
Postat av: Faster Carro

hej dö... så du satte dig och skrev ett inlägg efter att vi åkt i tisdags alltså :P?! he he... Nu har jag iaf tagit mig i kragen och fixat en blogg. Fast fattar ingenting än. men men. BYE

2009-01-07 @ 22:52:00
URL: http://lastbilsbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0