Måste länka lite =)

Idag vet jag inte vad som varit roligt men massa besökare har jag haft idag!!=) Alltid kul...kanske beror på Carros länkning, lite iaf =)

Så nu ska jag oxxo länka lite =)
Måste ju hålla mig uppdaterad så jag inte glömmer hur man gör =)

Umgicks ju med min underbara Carro idag
Umgicks med Dannes syrra Carro igår
På fredag får jag förhoppningsvis träffa Carro som bor i stockholm
Det var alldeles för länge sen jag träffade min Ida
Imorgon kväll ska jag på twparty hos min bästa Karin
Jag följer med spänning Kickis graviditet
Alltid lika kul att läsa om Emmas äventyr med sin familj
Imorgon ska jag träffa Zandra med sambo och käka
Följer livet i mitt gamla stall tack vare Malin
Och hennes söta dotter Sofies liv med pojkvän i nya lyan
Och på onsdag får jag hjälp med barnvakt av Sara

Såååå, nu tror jag att jag fick med dom flesta, hojta om någon känner sig bortglömd ;), för det är absolut inte med flit!!!!

Men ni kanske kikar in på någon som verkar intressant och hittar ytterligare en blogg att följa
Ska väl tillägga att jag följer Abbes pappa bloggen oxxo, finns i min länk meny....en helt underbar blogg!!

NU är det natt sväng med oliver o sen mys med Danne o så SOVA!!=)

puss heje

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hihi... kicki e uppe me tuppen idag =)... fixa det... nu e det bara resten av dagen som ska lösa sig med =)

2009-01-20 @ 07:40:21
URL: http://liten83.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack för länken, ska länka dig, om jag vet hur man gör.... Kramizzz

2009-01-20 @ 10:17:51
URL: http://titansmatte.blogg.se/
Postat av: Snoppan

Ja, det är den 23:dje som var tänkt. skulle vara så ofantligt kul att ses. Men jag hör av mig dagen innan eller så.. kommer till Ringarum sent på torsdags kvällen. eller så ringer jag på fredagen tidigt så du vet när jag dyker upp!



Ha det bäst så hörs vi om några dagar!



Kramar om!!!

2009-01-20 @ 11:24:08
URL: http://purplegirl.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha! Du e ju för söt;)



Måste bara säga att bloggen Abbes pappa vet du? Min Frida som va här igår hade hittat den länken på din sida o hon verkligen äääälskar den oxå:D Hon har vart sådär duktig o läst alla inlägg från början så nu har hon typ sista halv året kvar berätta hon. Ville bara säga d av nån anledning:D haha! ja e störd! Hörs sen då;)

2009-01-20 @ 22:27:15
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: sofie

gulligt att du länkade till mig med:) ta hand om dig kramkram!!

2009-01-23 @ 10:41:50
URL: http://iwearahalooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0