Inskolning på dagis

Ja den började ju idag...och det gick hur suveränt som helst! Kunde inte ha en härligare unge än vad jag har!
Och Alvin som blev så himla glad att se att Liam var på hans avdelning var hel kul =)

Efteråt var det handling och sen hem o slänga ihop lite krubb o sen åkte jag o oliver till veterinären....sen hämta upp min mami o så till apoteket, lämnade av henne hos mormor o så hem....gett massa medicin o skit till oliver....försöker få liam att somna.....äter schweizernöt (?!!) inte bra med andra ord! Alltså, inte bra att JAG äter chocklad :D

Borde verkligen städa av i köket och när liam somnat för natten ska jag försöka ta tag i städskåpet....misstänker att det är något som läckt ur någon flaska eller nått sånt för det har börjat lukta som så =)
frågan är bara var jag ska hitta min ork =)
uppmärksamma att jag skriver mkt tidigare idag och det är mkt för att jag banne mig ska ligga i sängen senast 23.00...orkar ju inte hålla på så här!

Nu är sonen uppe igen, utan att ha sovit men nu är klockan för mkt för att han ska "få somna"...så det blir tidig natt för honom idag.

Men nu ska jag pussa på min lilla älskling!
Orkar inte skriva mer idag

puss heje

Kommentarer
Postat av: Tyra

Hej VG! Tack snälla för din kommentar den betyder massor, verkligen kul att du hörde av dig. Tack för det du skrev...Det är otroligt jobbigt men det är som du skriver- man kan inte vara stark jämt! Spg att du fått barn? Gud, grattis! Vad gör du nuförtiden? Kramar

2009-01-09 @ 21:01:14
URL: http://www.tyras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0