Inget blogglov här inte=)

Nejvars, så blev det visst inte. Min goding lämnade tydligen datorn hemma så jag har ensamrätt på den till och med :D
Så då kan jag ju roa mig på kvällarna med att sitta här o kika runt =)

Nu sitter vi mest o väntar på att klockan ska bli dags att klä på Liam och åka ner till dagis, ja, ni hörde rätt, åka. Men det beror ju främst på att vi ska vidare till Karin o Albin direkt efteråt.
Liam vaknade 06.45 idag, efter att ha sovit hela natten i sin säng och inte vaknat en enda gång! Inte vad jag kan minnas iaf, måste fråga Danne sen men jag är rätt säker på att jag inte väckt hoom för att gå in och jag har absolut inte knallat upp och gått in till han. Så det är bra skit, verkar gå åt rätt håll nu med soveriet =)
Idag befarar jag att Liam kommer vara ruskigt trött eftersom han vaknade så tidigt, han är liksom nästan trött nu.....så vad kommer han inte vara vid tolv?! Men jag vet att han håller igång o sådär när han leker med sina nyfunna vänner. Dom är för övrigt väldigt rar alla barnen på avdelning. Alla tar hand om den lilla nya killen ;) Så det känns kanon!
Idag ska ju Liam äta på dagis för första gången, jag avstod dock då det var nån fisk, kummel fisk tror jag =) så jag får titta på och hjälpa Liam om det behövs.

Nähä, nu börjar det närma sig påklädning, men jag kanske skriver ett inlägg senare ikväll.

Ha det gött i blåsten =)

puss heje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0