ingen rubrik

Dagen har flutit på. Fick väcka en mkt trött liten kille vid kvart över åtta idag men han piggnade till när vi kom ner till dagis. Där har det idag varit julgransplundring/maskerad. Mkt trevligt med fiskdamm som avslutning. Inge utetid idag, hanns inte med.
Sen fick jag gå och sätta mig i p-rummet medan BM matade Liam o sen blev jag hämtad när det var klart. Det hade ju gått hur bra som helst och han hade ätit massor =) så sen åkte vi till oliver o medan liam sov i bilen lekte jag med oliver i trädgården o gick en liten liten sväng. Sen hem, åt stuvade makaroner *mkt gott*


Har visst inte ro att skriva idag.........

Min babe kommer imorn *saknar*

Maria kommer hit om nån halv timme så då ska vi äta popcorn o snacka skit, det var länge sen så det ska bli mysigt =)Eftersom jag inte har nått vettigt alls att skriva så lämnar jag etern för idag.

Puss heje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0