Idag...BUSFABRIKEN!!!

Jajjemensan idag far vi dit!! Tillsammans med Carro Mattias o Alvin såklart! Vi ska försöka komma iväg vid 2hugget där nånstans. Min lilla plutt ligger o sover så det blir perfekt!! Ska bli svin kul! Måste bara leta fram min kamera....var nu den är...hmm...måste ju föreviga allt bus....kameran i min mobil med mera har ju pajjat...väldigt läge o lämna in den!!

Grabbarna kommer antagligen vara hur super busiga spom helst o förhoppningsvis inte slå sig nånstans!!!!!!!! För det har ju gärna en tendens att gå överstyr när man som en liten kille blir så himla glad o sprallig....så brukar det alltid dyka upp nått sattyg som står ivägen för hans framfart =)
själv ser jag mest fram emot att se Liam, o alvin oxxo såklart, åka rutschkana....Liam ÄLSKAR verkligen att åka det på dagis osv så han blir nog eld och lågor!!

Får lov att tacka Emma för de fina bilderna som gav mig inspiration!!!

Som en parentes bara så har jag nu, mina vänner, äntligen försäkrat min sork...eller jag har inte fått det bekräftat men det ska inte vara några problems.....*äntligen*


Jag har ju som sagt varit utan dator sen i onsdags...-abstinens- Danne kopplade in stationära datorn i tvn men det har bara krånglat så det hjälpte ju inte....har jag tur lämnar bärbara hemma när han sticker ikväll....ja, han ska ju iväg o jobba idag igen :( men det är snart ons igen o då är han ledig ett tag igen =)

Nu ska jag försöka läsa ifatt lite igen, hann inte så mkt igår...
Sen är det duschen som gäller!!

Ja just det igår kväll var ju Carro här (Willnäs) så hon o jag o Danne spelade bonk/hollywood...mkt underhållande som vanligt!!=)

Ett "just det" till, var ju på fest hos Carro och Mattias i fre o det var gör sköj!!!!!! Jag var alldeles lagom lullig hela kvällen och allt var bara kul!!! Så tack för en lyckad kväll!!!

puss heje

Kommentarer
Postat av: Carro

Min skit sover oxå efter mutning me en flaska välling o så berätta ja att vi skulle leka me Liam där d fanns MASSA ruschebanor när han vaknat sen så 10-15 min senare så sov han. Skönt! O d va la vid 12 så väcker ja han halv 2 (om han inte vaknat då) så har han iaf sovit 1,5 timme. Perfekt! Gud va ja yrar. Ska packa nu så syns o hörs vi snart!! KUL, KUL, KUL!!!!! Puss puss;)

2009-01-25 @ 12:41:12
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0