Home Again

Kom precis hem ifrån Carro, har haft en super trevlig kväll!!
Maria var där oxxo o först satt vi bara o chilla o snacka för att sen övergå till lite bonk spel. Efter första gången kom Andreas, Marias sambo, så då övergick vi till att spela "tecknet", eller kotten som jag kallar det :)
Vi hade så jävla kul o herregud vad spänd man är, pulsen slår tre gånger så fort och man är super stressad!! Men som sagt, grymt jävla kul o jävligt länge sen man spelade det!!!!
Sen körde vi, ursäkta uttrycket men det heter faktiskt, "neger o president" och det var OXXO förbenat skojjigt!!!!!!!!!!!
Kvällen gick fort, för fort i vanlig ordning! =)

Nu är jag ju iaf hemma som sagt och vart efter kvällen övergår mer o mer i natt och ännu närmare gryning så ska Danne in till stan o hämta upp hans pappa o sambo igen o köra hem dom till Gusum.
Och jag, ska sova ;0)

Nu är det bloggläsning på schemat, hörs imorn!

puss heje *älskar de mina*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0