HaHaHa

Nu blev ni allt lite nyfikna va??=)=)=)
Jag vet inte mer nu än vad gjorde i förmiddags men jag ska väl inte hålla er på halster......men vi ska flytta!!!!
Antingen blir det en trea men med största sannolikhet en fyra =0) tjejen som bor i fyran vill ha en trea. vi är före henne i kön men om vi tar fyran så får hon den trea vi blivit erbjudna =) så vi håller tummarna för att hon i fyran verkligen vill ha trean =) men jag vågar inte ropa hej innan vi fått klartecken på allting, danne ska ringa ramunderstaden på ons, är ju liksom stängt imorn =/, så jag hoppas vi fått slutligt besked senast fredag iaf.....oooooowwwwhhhhaaa så jävla jävla glad jag är!!! så jävla skönt med större....o får vi fyran så blir det både under o över våning vilket är fucking underbart (ursäkta uttrycket) både balkong och uteplats, liam får eget rum, danne o jag får eget sovrum, ett datarum och ett vardagsrum o kök, och två toaletter.....så jag hoppas innerligt på fyran.....:D:D:D det är inget hus men det är ju nästan som ett litet radhus i allafall....perfekt läge jättenära till våran bilparkeing, på hörnet så bara grannar vid ena väggen plus att det är bredvid cykelvägen så där är det inga grannar =) stängsla in den lilla gräsmattan så kan oliver o liam med flera goa ungar =) springa runt där i sommar och plaska i en liten barnpool....ja, ni hör ju, jag har redan flyttat dit=)=)=) inflyttningsdatum blir förhoppningsvis 1/4, det är datumet på trean iaf så det är ju bara hoppas på det gällande fyran oxxo.....sen måste vi ju fixa en hel del här hemma i tvåan oxxo innan vi DRAR men det löser sig....
bästa bästa bästa vore att ha allt i släpkärror några dagar medan man städar o grejjar o så bara flytta in en dag i nya lägenheten o börja INREDA!!Whoho!!Det älskar jag ju verkligen!! och få inreda liams rum ska bli så jäkla kul!!!!!!!!:D

Dage idag har ju för övrigt varit lite innehållsrik oxxo, höhö =)

mamma kom in och vi väntade på att danne skulle komma hem med den nybesiktigade 245, var lite strul innan han kom iväg då både v70n och 245an frusit under natten *typiskt* men med mattias hjälp fick han igång 245an så de kom iväg, försenade men fick som tur vara en liten mellantid så bilen blev besiktigad iaf *ibland är dom sjyssta minsann!*
hur som haver fick jag o mami låna mattias bil då våran v70 inte ville starta (det går inte ändra stolen i 245an o jag når inte fram till pedalerna =) in mot staden for vi, gick super....tills vi kom till rödljuset vid badhuset-....där började det ryka från motorhuven, typ bilen kokar....okej, typ panik =) efter mkt om och mkt rödljus kunde jag svänga av o stanna bilen....samtal både hit o dit och det hela slutar med att stackars mattias får ta 245an in till stan med vatten och glykol....räddande ängel!! Men hans kylare hade frusit så jag tråcklade mig in i 245an iaf och for iväg....hehehe....jag såg nog ut att vara max 145 lång då jag typ låg ner i sätet för att nå kopplingen....kikandes över ratten för at se ut....mamma hade kollen åt vänster och bakåt vid backning då jag ijte såg något åt det hållet.....hahaha vilken syn, i en 245a med sommardäck bak så det sladdade både här o där o spann o hade sig....men shoppa kunde vi göra till slut iaf!!=)=) o det var ju det vi ville haha jösses :) på vägen hem kunde jag slutligen räta upp mig lite då jag nådde bara gasen bättre så då såg jag ut...eller inte, för 245ans halvljus var askasst....så där sladdade jag o mor fram längs E22 :D men hem kom vi med massa fynd och bra mår vi och lycklig är pga många saker men bla den stundande flytten =)

nu ska jag nog pussa lite på min älskling och sen krypa ner o sussa mkt gott i sängen efter dagens händelser =)

ha det finast ni där ute!!

puss heje

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, vad kul att flytta! :) Det ÄR kul att inreda barnrum, men jag tycker det är lite svårt också.. Eddie är ju så pass liten än så han kan ju inte säga vad han vill ha, o dessutom räcker knappast pengarna till allt jag skulle vilja. ;)

Vi håller på o renovera vårt rum på övervåningen här så snart får vi med en fyra. Nice as hell. :P

Jag fortsätter hålla tummarna för er o fyran! :D

2009-01-06 @ 10:35:04
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0