Från månen och tillbaka

Lidelsefullt

Allt jag kan säga

Älskar dig babe, mer än vad som är möjligt


Eller som jag sa en dag, jag älskar dig härifrån och till månen
Och du svarade, jag älskar dig härifrån och till månen och tillbaka

Månsnacket har jag fått av honom från början, ett fint samtal för länge sen startade månkärleken, små ord från ens älskade kan göra så mkt. Speciellt när dom kommer överaskande...så någon gång då och då säger jag det som han sa till mig först.......

En sak är då säker, jag älskar denna man, och den son han tillsammans med mig skapat, ett litet underverk


*.*.*månpussar*.*.*

Kommentarer
Postat av: carin

vilket fint inlägg :-)

2009-01-07 @ 11:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0